Se ofera factura fiscala?
R: Da. Conform legii aflate in vigoare, toate societatile sunt obligate sa emita factura fiscala pentru serviciile sau produsele comercializate.
Se pot folosi produsele pentru persoane fizice sau juridice?
R: Licentele ieftine comercializate de BRILLIANT NAVI SYSYTEM S.R.L pot fi utilizate atat de persoane fizice, cat si de persoane juridice. Persoanele fizice pot achizitiona si utiliza orice produs listat pe site-ul acesta. Persoanele juridice pot achizitiona doar produsele la care se specifica si in descriere ca pot fi utilizate pentru legalizarea PC-urilor detinute de persoane juridice.
Exemplu: Office Home and Student sau Windows Home sunt valabile doar pentru uz personal si nu pot fi folosite (conform legii) de catre persoane juridice.
Nu am primit produsul, ce se intampla?
R: Daca nu ai primit produsul in maxim 24 de ore de la plasarea comenzii te rugam sa ne contactezi ori telefonic, ori prin live chat-ul disponibil pe pagina ori pe e-mail.
Verifica intotdeauna e-mail-ul cu atentie! Verifica in SPAM! Cheia de produs se afla inserat in Declaratia de autenticitate, impreuna cu link-urile de download ale produselor.
Cat dureaza pana primesc comanda?
R: In medie, timpul de asteptare este de 1 minut in timpul programului. Acest timp de asteptare se poate schimba oricand daca numarul de comenzi creste foarte mult si nu reusim sa le finalizam in timp util. Nu iti face griji, nu dureaza niciodata mai mult de 24 de ore.
Cat este garantia si in ce consta?
R: Garantia se ofera obligatoriu minim 3 luni de zile, conform politicii Microsoft. Noi oferim 12 luni de la data achizitionarii.
Garantia NU are legatura cu functionalitatea produsului. Cheile de produs odata activate, acestea raman activate pe termen nedeterminat.
Garantia se ofera ca in cazul in care va trimitem o cheie gresita sau va trimitem din greseala o cheie care a fost trimisa altui client, sau orice alta situatie (eroare umana), aceasta garantie va inlocuieste cheia defecta in mod gratuit.
In cat timp trebuie sa activez Windows sau Office?
R: Poti activa Windows-ul sau Office-ul oricand doresti tu! Nu exista limita de timp.
Totusi, recomandarea noastra este sa il activezi in maxim 80 zile de la data achizitionarii pentru ca garantia oferita de noi este de 12 luni.
Daca am facut o greseala cu privire la cheia trimisa (am trimis o cheie de la un alt produs, lipseste o litera sau cifra, am trimis o cheie utilizata din greseala) aceasta se rezolva in perioada garantiei.
Produsele Microsoft sunt RETAIL?
R: Da. Toate produsele comercializate de noi sunt RETAIL.
Daca doresti sa verifici cheia de produs pentru Windows 10, dupa activare accesezi programul: “Command Prompt” sau “Linie de comanda” si introduci comanda “slmgr -dli” (fara “”) o sa iti apara o fereastra cu mai multe informatii, cel mai importante 3 informatii care trebuie sa apara sunt: RETAIL channel, ultimele 5 caractere de la cheie sa corespunda cu ultimele 5 de la cheia de pe factura si License status: Licensed.
Toate cheile noastre se activeaza pe software original Microsoft.
Se trimite ceva fizic?
R: Nu. Toate produsele comercializate de noi sunt digitale. Totul se livreaza electronic (pe e-mail). Daca vor exista produse cu livrare fizice, va fi specificat in descrierea produsului.
Cum fac comanda pentru persoana juridica (societate)?
R: Adaugi produsul in cos, dai finalizare comanda, introduci datele tale sau ale societatii asa cum este specificat in campurile ce trebuiesc completate.
Primesc o factura proforma daca aleg plata prin transfer bancar?
R: DA, factura proforma se emite automat, o gasiti in mail-ul de comanda, primesti si in e-mail toate informatiile necesare pentru a efectua transferul.
NU UITA SA TRECI LA MENTIUNI NUMARUL COMENZII CA SA PUTEM IDENTIFICA RAPID PLATA!